Rezerwacje
- Usługi noclegowe świadczone są przez firmę Wioletta Szyszka Novopolka, z siedzibą przy ul. Potok Wojtyczków 17A, 34‐532 Rzepiska, zarejestrowaną pod numerem NIP: 7361742330.
- Rezerwacji można dokonać poprzez internet, telefonicznie lub osobiście w obiekcie.
- Rezerwację uznajemy za wiążącą w momencie wpłaty zadatku na poczet rezerwacji, na konto bankowe w ciągu 24 godzin od momentu złożenia rezerwacji. Wpłaty zadatku można dokonać również przelewem online (szybkie przelewy Przelewy24).
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00 i kończy dnia następnego o 11.00. W niektórych przypadkach można pojawić się wcześniej lub pozostać dłużej, musi to być jednak uzgodnione z gospodarzami i zależy od innych rezerwacji.
- Końcowa opłata za pobyt powinna zostać uiszczona po przyjeździe do Obiektu, gotówką bądź przelewem na wskazany numer rachunku bankowego, najpóźniej w 2 dniu pobytu. W przypadku braku opłacenia pozostałej kwoty, gospodarz ma prawo do anulowania rezerwacji bez zwrotu wcześniej wpłaconej zaliczki
- Osoba dokonująca rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
- Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, który w poprzednim pobycie rażąco naruszył Regulamin.
- Gość ma możliwość rezygnacji z rezerwacji do 14 dni przed rozpoczęciem pobytu. W przypadku rezygnacji na mniej niż 14 dni przed rozpoczęciem lub w trakcie trwania pobytu, nie zwracamy zaliczki i kosztów pobytu.
- Reklamacje dotyczące Usług Noclegowych:
Wszelkie reklamacje związane z usługami noclegowymi prosimy kierować na adres e-mail: kontakt.novopolka@gmail.com.
W zgłoszeniu reklamacyjnym należy umieścić datę pobytu, numer rezerwacji oraz szczegółowy opis problemu, abyśmy mogli efektywnie rozpatrzyć sprawę.
Zachęcamy do dołączenia dowodów potwierdzających zgłaszane problemy, takich jak zdjęcia czy dokumenty. - Czas Rozpatrywania Reklamacji:
Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 30 dni od daty ich otrzymania.
W przypadku złożonych spraw, które wymagają dodatkowego dochodzenia, zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia tego terminu, o czym niezwłocznie poinformujemy Klienta. - Odstąpienie od Umowy Rezerwacji:
Klient ma prawo odstąpić od umowy rezerwacji bez podania przyczyny, informując nas o tym na adres e-mail lub telefonicznie najpóźniej 14 dni przed planowanym terminem zameldowania.
W przypadku odstąpienia od umowy po upływie tego terminu, może zostać naliczona opłata zgodnie z zasadami określonymi w polityce anulowania rezerwacji.
Zwrot ewentualnych przedpłat za usługi noclegowe, w przypadku odstąpienia od umowy, zostanie dokonany w ciągu 30 dni od daty otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. - Zastrzegamy sobie prawo do odwołania rezerwacji z przyczyn losowych, niezależnych od nas, wraz ze zwrotem poniesionych kosztów pobytu.
- Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- Osoby niezarejestrowane w obiekcie mogą gościnnie, na zaproszenie Gościa, przebywać na terenie obiektu do 21:00
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub Gości.
- W przypadku opuszczenia przez Gościa obiektu we wcześniejszym terminie niż podany przy rezerwacji, różnica w kosztach pobytu nie zostanie zwrócona.
- W przypadku nie przybycia Gościa do obiektu w terminie zawartym w rezerwacji, obiekt nie zwraca kwoty wpłaconego zadatku.
- Doba hotelowa zaczyna się o godz. 16.00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 10.00 w dniu wyjazdu.
- W obiekcie obowiązuje cisza nocna w godzinach 22.00 – 7.00.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, w obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- W obiekcie zabronione jest chodzenie w butach narciarskich i wnoszenie nart do pokoi. Należy przechowywać sprzęt w miejscu do tego przeznaczonym.
- Przedmioty pozostawione przez Gościa będą przechowywane do tygodnia po jego wyjeździe, a następnie zniszczone. Możliwe jest ich odesłanie na prośbę i koszt Gościa.
- W przypadku zagubienia kluczy i/lub breloka do zamka elektrycznego, pobieramy opłatę w wysokości 100 zł.
- Dokonanie rezerwacji oznacza akceptacje regulaminu obiektu.
Polityka prywatności
Informacje ogólne
- Państwa dane przekazywane podczas rezerwacji są chronione zgodnie z przepisami RODO – poniżej szczegóły. Polityka prywatności strony novopolka.pl
- Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich usług rezerwacji noclegów w Novopolce.
- Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest: Wioletta Szyszka Novopolka, ul. Potok Wojtyczków 17A, 34‐532 Rzepiska, NIP: 7361742330
- W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi – ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.
- Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy.
- Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.
- Serwis zbiera informacje dobrowolnie podane przez użytkownika.
- Informacje podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza np. w celu dokonania procesu obsługi kontaktu informacyjnego.
- Dane osobowe pozostawione w serwisie nie zostaną sprzedane ani udostępnione osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.
- Do danych zawartych w formularzu przysługuje wgląd osobie fizycznej, która je tam umieściła. Osoba ta ma również praw do modyfikacji i zaprzestania przetwarzania swoich danych w dowolnym momencie.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w polityce ochrony prywatności serwisu, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszego serwisu internetowego. O wszelkich zmianach będziemy informować w sposób widoczny i zrozumiały.
- W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez serwis novopolka.pl. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać.
- Po dokonaniu płatności nie przysługuje możliwość odstąpienia od umowy. W razie wątpliwości co do któregokolwiek z zapisów niniejszej polityki prywatności jesteśmy do dyspozycji – nasze dane znaleźć można w danych kontaktowych na stronie internetowej. Osoba rezerwująca nocleg poprzez niniejszy formularz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu organizacji noclegu oraz akceptuje warunki anulacji i płatności za rezerwację.